onsdag 10 juni 2009

Natt på jobbet...

Sitter här och ugglar med Christine.
Jag försöker lära henne något men hon fattar inte ett dugg! Jag är alldeles för opedagogisk! Hahaha,, det är just det, jag har inte ett dugg att lära henne. Hon har jobbat här like forever men ska börja jobba nätter och då går man alltid dubbelt de 2 första arbetspassen. Jag har rullat tummarna hela tiden. Eller vaddå, jag ska vara ärlig, jag har spelat bubble shooter (tack Ansis) och bejeweled blizz (tack christine) och jag är fast!! Jävla skit.
Drog väl igång och skulle blogga för flera timmar sedan men skulle bara "testa" spelen, och nu är klockan 03.11!!! Jag ska ju sova för fan!
Nu ska jag bara spela en gång till innan jag lägger mig,,, bara en gång till......

1 kommentar:

Le Tech sa...

men berätta hur det gick då? fick du nån high-score eller? :P