onsdag 15 juli 2009

Ännu en rastlös dag...

Vaknade väl... ??? Korven ville ha frukost, sagt och gjort. La mig igen och läste igen (läs somnade) och låg väl någon timma till. Sedan var det dags att diska och plocka lite skit. Anders kom vid 13.30 och skulle sätta sig för att jobba. Korven ville helst av allt inte gå ut idag heller men jag lyckades lura iväg honom till Lekia för att byta en present. Han fick 2 likadana "power miners" på sitt kalas så då bytte vi det ena mot en Ben10 film och 2 förpackningar Ben10 kort. Efter det så köpte vi en glass i var och cyklade upp till DjurFavoriten (tror det heter så). Vi satte oss utanför under ett träd i skuggan och åt upp glassarna. Sedan gick vi in och kollade på alla fiskar, råttor, hamstrar, marsvin och papegojor. Det fanns en jättefin goja, den var rosa och grå.
Cyklade hem igen och korven kollade på C-N medan jag började med middagen. Nu sitter vi här, mätta och belåtna. Korven & Anders spelar spel på Ps2 och jag ska kasta mig ner och läsa klart Amelia...
ZzzzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzz......
På återseende :)

2 kommentarer:

Malin sa...

Njut av semestern! Snart är du tillbaka på jobbet.

MommieDearest sa...

ja för f*n,,, tiden går alldeles för fort.