fredag 24 juli 2009

På torsdag,,,

,, äts det ärtsoppa, på lördag är det fest.
Men fredag är ändå den dagen som känns bäst.
Ge mig då kyckling, det gillar jag mest.
Kyckling på fredag, det enda jag vill ha.
Kyckling på fredag, då mår man riktigt bra.
Kyckling på fredag, vad var det jag sa?
Jag vill ha fredag idag!!!!

Det ÄR fredag, men utan kyckling! Det går bra ändå även om just kyckling i alla former är jävligt gott. Kom hem från jobbet runt 16.40 och då kastade jag av mig kläderna och slängde mig i säng. sov ända fram till Anders ringde kl 20.00. Fan vad skönt det var! Nu är jag iofs ganska så mosig i skallen men vaddå..
Christine försökte att få med mig till Flustret ikväll, och det hade varit jävligt roligt, om jag hade orkat. Jag har inte vart ute på evigheter. Men efter att ha sovit ca 1.5 timma inatt (mellan 04.30 - 06.00) så kände jag att det inte riktigt var läge för det. Jag hoppas hon får roligt.
Ikväll/natt är soffan min bästa vän, synd att det bara är skit på tv!
Dags för kaffe,,,

Hej på ett tag :)

2 kommentarer:

Freddis sa...

Men du äter ju kyckling på måndagar! Den rutinen kan ju t.o.m jag. :)

MommieDearest sa...

Hahahahaha,, ja det är sant. En tradition som håller i sig :)