onsdag 22 juli 2009

OMG!!!

Vilken jävla pissmorgon!!!
Vaknade sent, och ja, ett resultat av en nästan sömnlös natt! Tack gode gud att jag är ledig i morgon. Kl 04.00 kollade jag på ett inspelat avsnitt av 48 hours men jag lyckades somna till det. Vaknade igen 06.50 när klockan ringde. Tänkte snooza 1 gng men helt plötsligt var klockan 07.20!!!! Fort som djävulen in i duschen och snabbt ut. Springer ner och ska cykla iväg runt 7.45 (jag hade hunnit även om det varit på håret) men cykel /&%&#?## hade slut på luft. Upp igen, ringde jobbet o talade om att jag skulle komma efter läkarbesöket (som var kl 08.30) istället för innan. Drar iväg till Q8 men inte fan vart jag överraskad där inte, pumpen var trasig!!!!!!!! Såklart, ska inte all världens olyckor drabba mig just idag??? Vilken annan dag som helst men inte när jag är stressad och har en läkartid att passa! Ringde mina goda vänner på 100000 och dom var snabba och snälla. Hann med 10 minuters marginal.

Såhär skulle man ha det, fullt av frivilliga att fixa cykeln åt en dam i nöd!!!
(men jag verkar vara kärringen bredvid)

Sitter på jobbet nu i alla fall och taket har inte rasat, ännu! Har precis pratat med underbara korven som trodde det var lördag idag. Missade ju fikat eftersom jag var hos doktorn så kaffet står på bordet här bredvid, ska njuta av det ett tag nu och spela lite "avstressande" bubble shooter.

På återseende :)

Inga kommentarer: