tisdag 21 juli 2009

En ny dag..

Tisdag morgon och jag är tillbaka på jobbet, helt otroligt!!!
Sista gången jag kollade på klockan så var den runt 03.30, jag kan fan i mig inte sova när jag är ensammen!! Det var alldeles för mycket ljud och har jag en gång snöat in på att det är något så ÄR det ju bara något. Lampan lös i hallen, vardagsrummet och i sovrummet men det gick fan inte att sova ändå. Till slut somnade jag av ren utmattning när jag kollade på tv3 Play. Vaknade kl 07.00 (hade beställt väckning från jobbet) och hoppade upp pigg som en mört och glad som en lärka,,, NOT!!!!
Kastade kallvatten i fejan och satte på kaffe. Hafsade på lite kläder och satte mig på balkongen och sörplade. Hoppade på cykeln 07.31, right on time!
I´ll be back...

3 kommentarer:

Freddis sa...

Jag skulle inte heller kunna sova om alla lampor lös... ;)

Le Tech sa...

kan se framför mig hur "lärkig" du var när kallvattnet träffade ansiktet... :P

MommieDearest sa...

Freddis,, mäh,, jag e ju mörkrädd juh!!!:)

LeTech,, Vad du är "mörtig" då :)