måndag 6 juli 2009

Vilken jävla holk......

19.47 ringde telefonen...
-Hej Camilla, det är Christine.
-Hej, hur är det?
-Jo det är bra, men du vet att du ska jobba nu va??? (skrattar lite)
-VA??? Nej, det ska jag inte!
-Jo, det står så här, du har bytt med P!
-Ehhh,,, jaha,, jag kommer!!!


Fan i helvetet. P & jag hade missförstått varandra. Innan jag gick på semester så hade jag lagt en lapp i hans låda med en fråga om vi kunde byta natt med varandra. Jag sms-ade och frågade om han kunde byta när jag var uppe i Söderhman och fick till svar att han inte kunde. Då trodde ju jag i min enfald att jag skulle jobba tisdag natt som egentligen var min. P hade i sin tur svarat på min lapp jag skrivit o lagt den i MIN låda (eftersom jag hade semester så hade jag ju givetvis inte sett den) och på den stod det OK. Så, när jag messar om bytet tror P att jag vill byta tillbaka och han sa då då nej eftersom han gjort upp planer!! Vilket jävla skit!! Kommunikation!!

Anyways, jag var uppe på jobbet ngn minut efter 20 så det gick ju ok ändå. Stackars Christine bara som fick sitta kvar! F´låt....



Inga kommentarer: