torsdag 23 juli 2009

Ledig dag!

Sov så gott, vaknade till och kollade på klockan. 08.28!! Näe tänkte jag, drack en kopp kaffe men sen somnade jag om. Sov ända fram till 11.30, det var grejer det.
Var upp till Årsta vc en snabbis och hämtade nya prover och sen in och handlade. KOm hem och slappade igen. Diskade upp lite disk, sen tyckte jag att jag hade jobbat nog och har i stort sett legat i soffan hela tiden. Sitter nu och ska skicka in mammas bilder för framkallning så jag passade på att skicka in ett par rader här med. Idag blir det inget mer än bara slapp framför tv-n och gott kaffe.
Hörs..

4 kommentarer:

Freddis sa...

Hur många g test ska du lämna??? ;)

MommieDearest sa...

Hahahahaha,, ända tills dom visar positivt antar jag, och det lär dröja!!!!!

Le Tech sa...

vad fan menar du med det? :P

MommieDearest sa...

Vaddå, vill du ha barn snart eller?????