måndag 27 april 2009

Bekänning!!

Det är måndag och dags för förnedring!!
Status på förlorade kg = + - 0!! Samma som förra veckan m.a.o. Inget skäll nu!!!

Kom hem i morse och hade ett videosamtal med korven innan han åkte till skolan, så härligt. Sen hoppade jag i säng och somande direkt. Anders ringde 8.10 och väckte mig men vi la på och jag somnade när jag lade ner telefonen. Vaknade 12.10 klarvaken!!! Vad fan... Låg och softade i sängen och tittade på webTv ett par timmar. Va ner och handlade en sväng, lagade mat och sen hamnade jag av en slump i soffan. Där ska jag stanna hela kvällen är det tänkt :)
5 minuter fixade jag på Orbitrek sen var det nog. Lite i taget, lite i taget.

Catch u later...

3 kommentarer:

M sa...

Klart du inte får skäll. Allt utom ett + är bra!

Le Tech sa...

tyckte nog att jag skymtade ett + där någonstans, även om det står +-0...
; )

MommieDearest sa...

Va?? näe,,,, inget + alls juh