söndag 12 april 2009

Påskavslut!!

Gud så skönt!!!!

Påskgodis och hela helvetet. Nu har jag definitivt nått min topp-vikt!! Jag tror att om jag går upp ett endaste gram till så spricker jag i alla sidor!!!! Nu jävlar måste jag lyckas motivera mig till att gå ned i vikt ist för att bara deppa och tycka synd om mig själv! Man märker ju att med kilon man inte är van vid, tillkommer en hel del jävligt jobbiga "krämpor" som man aldrig haft förut. Det är ju så illa att t.o.m skor har blivit för små!!!!!! Och det är fan ingen lek!!!!!
Näe,, nu ska det sättas fart. Anders, gör din plikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *blink blink*

Återkommer med resultat! (gissa om jag känner mig piskad nu?) :)

2 kommentarer:

M sa...

Har tagit fram dubbelpiskan! En till dig och en till mig. Nu jävlar ska det piskas!

MommieDearest sa...

Bra där. Den som sackar efter får grymt med pisk!!