fredag 17 april 2009

Graveyard shift!

Nu är jag tillbaka på jobbet för ett nattpass. Jag har hämtat mig efter min mardröm som jag vaknade upp ifrån tidigare idag.
Sitter just nu och dricker kaffe och gluttar lite på Berg flyttar in. Den här veckan är hon hos Marcus Schenkenberg i USA. Han har ju hållt på ett tag, ca 20 år nu. Tiden går fort. Jag hade aldrig Marcus som ngn snygging favorit direkt utan jag gillade Beiron Andersson mer.

Beiron Andersson
Jag antar att det beror på att jag aldrig direkt tyckt om ett "för rent" ansikte. Schenkenberg var lite för tvålfager för min smak. Beiron var lite manligare och han ser definitivt bättre ut i idag än M.S. Nu ska jag jobba lite så jag ser till att återkomma innan jag åker hem och lägger mig, om 10 timmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: