fredag 17 april 2009

Jag, singel???

Jag har en kollega som heter Jenny, hon har en dotter på 2,5 år ca och ska få sitt 2-a barn i augusti. Nu är det så att hon är singel hon med och sedan ett tag tillbaka så träffar MIN Anders henne!! Jag fick veta det av honom och han bad mig att tänka över möjligheten om att vi ska vara 3 i förhållandet. Det tog emot ganska mycket och för första gången i mitt liv kände jag mig rejält svartsjuk!! Men, jag hade ganska så svårt att avsluta med Anders så jag sa ja, för att testa. För ett par dagar sedan fick jag dock nog. Jag mår inte bra i ett "triangeldrama" där Anders hela tiden gullade med Jennys dotter, han hade liksom aldrig tid för mig längre. Jag ställde ett krav. Antingen Jenny, eller mig. Han sa att det var svårt att välja men eftersom jag ställde orimliga ultimatum så valde han bort mig!!!! Jag är alltså singel igen.

Precis när han valde bort mig, så vaknade jag!!!!! Fan vilken jävla dröm!! När jag vaknade fattade jag först inte att det var en dröm utan tänkte bara på att jag suttit bredvid Jenny igår och fr.o.m nu har hon Anders för sig själv. Så sjukt, så sjukt.

Jaja,, det var som sagt en dröm och jag är turligt nog INTE singel mot min vilja :) Undrar om det betyder att jag ska vara mer rädd om Anders än vad jag är!
På återseende :/

2 kommentarer:

M sa...

Jag måste erkänna att jag hann bli riktigt rädd innan jag förstod att du beskrev en dröm.
Hoppas du inte drömmer sanndrömmar.

MommieDearest sa...

Jag kan ju berätta att det tog mig ca 5 minuter innan jag fattade att det var en dröm. Jag hann med att sitta i soffan och fundera på när han skulle hämta sina grejer osv.. usch,, dom ska aldrig få träffas *s*