onsdag 1 april 2009

Hur mycket kan man sova?

Idag är dagen efter ett natt-pass och då brukar jag vara lite skev i piggheten. Fortsätter gärna med att vara uppe sent dagen efter eftersom jag förmodligen sovit i princip hela dagen. Det är nu, i sådana här lägen som jag märker att jag har blivit äldre. Ta bara ett par år tillbaka, 2-3 år, så var det en enorm skillnad. Då kunde jag gå upp kl 12-13.00 utan problem. Jag gjorde det ju mest för att jag skulle kunna somna på kvällen sen och vara pigg med korven. Men nu,, fan,, jag skulle kunna sova hela dagen!! Jag har sjukt svårt att kliva upp om det inte är något speciellt som lockar.
Alltså,, bilden här under har Sofia, a.k.a Arvid lagt in på Facebook som en Look.A.Like,, schysst??? Jag kan ju köpa att jag har blivit gammal, men har jag även blivit en surkärring??? Jag har nog fan det,, Vad gör man åt det då? Det måste ju ligga i min personlighet då eftersom jag inte gärna blir grinig med flit liksom. HJÄLP!!!!!

.

Inga kommentarer: