fredag 10 april 2009

Långfredag!

Idag vaknade korven runt 8.30. Skön sovmorgon mao. Anders åkte hem vid 10.00 och jag låg o slöade till tv4Replay. Vek lite tvätt och diskade upp lite. Torkade av köket och sen slappade jag igen. Korven satt och spelade hela dagen och bara väntade på att Anders skulle komma tillbaka med Isabelle och Cristopher. Sen kom vi ju på att Sabina och hennes bröder kanske är hemma och vill leka! Korven lekte ju med dom igår, Sabina går i korvens klass och är ju släkt med min tjej, Malin :) Hur som helst, dom var ute o lekte i Källparken så korven gick dit medans jag fixade det sista. Innan jag hann ut så kom dom hem till gården ist. Mamma Charlotte var med oxå. Vi satt i lekparken en sväng sen kom Anders med sina ungar. Då gick vi upp och fixade fika och sedan gick vi lite längre upp på gatan, hem till Sabina, och satte oss vid den lekparken ist. Där fanns det utemöbler på plats. Isabelle och Sabina lekte jättebra, grabbarna tyckte nog oxå att dom lekte bra, men jag tyckte nog att dom alla var lite för aggro i sin lek!! Men men,, det är väl grabbar antar jag *s* Jättehärligt väder. Hem och bakade pizza för att sen rita kartor. Det är dags för påskäggs-jakt. Vi åker ju förbi mamma i morgon och då får ungarna ägg där så då känns det onödigt att ge dom skitstora äggen på morgonen. Dessutom får vi vara med och titta på Madagascar 2 som korven fick i sitt ägg, smart tänkt där Camilla :-D
Nu är jag så trött och mätt och slö så att jag ska bänka mig i gungstolen o titta på filmen nu.

Fortsatt glad påsk alla.

2 kommentarer:

Ica sa...

Men Camilla!
Har du en tjej också? Vad säger Anders om det???

Kram Ica ;)

MommieDearest sa...

Ingen är väl gladare än han!! Hahahahahaha.... Hrm,,