torsdag 16 april 2009

Torsdagkväll!!

Det har hunnit blivit kväll och jag ligger i soffan och bara glor på tv. Anders är på match, AJK-MFF.
På jobbet idag, näe,, ingen idé att säga något. Jag kan säga att jag har mått dåligt i stort sett hela dagen. Men,,, vi var på värdegrundseminarium!!! Det var riktigt roligt. Sjukt intressant att höra hur resten av förvaltningen tycker om saker och ting. Alla hade vi olika svaralternativ på de frågor som gavs beroende på vad vi jobbade med. Alla argument var också helt makalösa. Av de jag hörde så var ju iaf 99% av argumenten fullt försvarbara. Näe, jag hoppas vi får gå på sådana här saker lite oftare. Och det skulle vara riktigt roligt att göra om det med nya frågeställningar som bara rörde vår avdelning inom tele. Fram för mer utveckling och utbildning :)
Nu ska jag lägga mig i soffan igen och ladda för Medium!!!
På återseende :)

Inga kommentarer: