måndag 6 april 2009

Så säker man kan vara

Hahahahaha,, hittade min gamla blogg från januari 2007!!!!

"02,25 Min allra första blogg!
Har i alla år skrivit dagbok men vem orkar det nu för tiden? Ibland måste man bara skriva av sig, precis som jag behöver nu.
Jag måste säga att jag är en "lycklig singel" som egentligen inte är singel. Krångligt, jag vet. Men så är jag förvirrad också =) Har sedan ett tag tillbaka ett otroligt förhållande på alla plan. Det enda kruxet med det hela är att "han" fortfarande bor med sitt X!!! No worries, jag är fullständigt övertygad om att det är över mellan dom men det känns ändå konstigt. Jag har aldrig träffat ngn som har övertygat sin kärlek så mkt som "han" har gjort men, vad fan, det räcker inte alltid till. Jag har känt mig otroligt uppskattad och "han" överöser mig med komplimanger. Men,, på senaste har jag börjat känna att jag vill dra mig ur. När vi träffas, vill jag inte släppa taget, men när vi är ifrån varandra, vill jag inte mer. Dilemma, vad gör man?"

Att man kan vara så säker,,, undrar om jag var lika säker som jag lät. Förmodligen inte... *s*
Hur som helst,, det har gått 2 år och 3 månader sedan jag skrev inlägget och läget är ju alldeles förträffligt idag!! :) Sug på den där du, Anders *puss*

8 kommentarer:

M sa...

Vilken tur att du kom på bättre tankar! :-)

MommieDearest sa...

Ja herregud,, hur hade det annars sett ut??

M sa...

Då hade du varit min, BARA min. Så vid närmare eftertanke så tycker jag inte alls att det var bra att du kom på bättre tankar.

MommieDearest sa...

hahahahaha,, näe just det. jag ska höra med min anders så hör du med din om vi kan göra ett helg-swop :D

MommieDearest sa...

Hahahahaha,, ett riktigt Wooohhhooooo Mofasa moment för min Anders!! Hur tror du din Anders skulle känna sig? :)

M sa...

Ojojoj, vilken utläggning jag fick:

Malin säger:
camilla föreslog ett litet partnerbyte en helg...så att jag tar mig an henne så får du och Anders en helg tillsammans...vad säger du om det?

Anders säger:
nja

MommieDearest sa...

Hahahahaha,, jamen då verkar det ju inte HELT kört. Jag menar, ett nja är ju inte ett nej ;-)

Le Tech sa...

hahaha, ni är så sjuka!!
= )