tisdag 14 april 2009

Men suck...

Förbannade dag!! Det känns som en trist måndag och jag vill bara åka hem. Eller, jag menade GÅ hem. Jag ska promenera och jag vet att det brukar ligga på ca 5500 steg. Jag behöver gå lite extra så vi ska upp till Gränby C idag o handla. Jag hoppas bara att jag kan övertala Anders att vi ska gå, han kommer ju med bil från jobbet. Han brukar iofs inte vara slö så han går säkert med på en liten promenad.
Jag vill hem!!! ja, jag sa det tidigare men jag vill fortfarande hem! Jag hoppas det är vårtrötthet el vad man nu kallar det. Jag är så less på jobbet just nu. Men jag vet att jag egentligen trivs så därför hoppas jag på vårtrötthet... gud så irro!!
Just idag har jag och Malin börjat med att tänka på vad som stoppas i munnen. Var inte orolig, det är endast kalorierna vi redovisar här.
Men hörru,, om jag nu inte informerat just dig om denna underbara sida,, här har du :) www.hifdif.se

:)

Inga kommentarer: