lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!


Idag är det alla hjärtans dag och det ska jag och korven fira med en massa chokladhjärtan :)
Vi började dagen med att gå på korvens fotbollsträning, och han var sååå duktig! Sen kom vi hem och han hoppade ner i badet medan jag kollade på skidskyttet. Sen var det lunchdags och ytterligare skidskytte. Alla korvens vänner (dom han vill leka med iaf) var borta under helgen så det blev till att vara hemma med mamma, men det gick ju bra.
Vi slängde fram plast o skyddade bordet och sedan satte korven igång med sitt ler-skapande. Det blev till slut en bil från Indiana Jones, och Indy himself. Vi får se i morgon när det stelnat om det vart bra :)
Melodifestivalen då??? Jag fattar inte vad det är som händer, vad är det för bidrag????? Nåja, de 2 jag höll på gick ju till final i globen så jag ska kanske vara nöjd?!?
Nu är jag upptagen med annat,
På återseende :)

Inga kommentarer: