torsdag 26 februari 2009

Medarbetarsamtal..

... som det så vackert heter.
Ja, jag råkade ut för det idag men det var inte så hemskt som jag mindes det vara. Det flöt på ganska bra och jag tror att min teamledare och jag tycker ganska så lika. Mao, hon säger att jag är utmärkt (vilket är det bästa betyg man kan få) och jag nickar och håller med :)
Nja,, kanske inte riktigt men vi tyckte iaf ganska så lika. Det gick bra helt enkelt!

Idag var det trögt att åka till jobbet. Somnade runt 04.15 inatt och vi försov oss då såklart. Vaknade med ett ryck 07.00 och korven flög upp ur sängen och förklarade att han inte vill komma för sent till skolan. När korven förstod att HAN inte skulle bli sen utan att det var bara jag som skulle bli det kastade han sig i sängen igen och sa - Jaha... grynet!!

Den enda trösten idag, och nästan alltid är min goa tjej Malin.

På återseende :)

Inga kommentarer: