fredag 20 februari 2009

Morgonstund har guld i mund...

... så stod det iaf på min mormors gamla broderade väggbonad. Det stod oxå " Tala är silver, tiga är guld"!!! Så jävla fel det blir!

Guld i mund, men nejje! Jag har inte sovit en blund under natten och jag började jobba kl 07.00. Ska dessutom jobba extra ikväll, för att kliva upp i ottan i morgon bitti och jobba igen! Orka!!!
Jag är inte riktig kry heller,, men frisk har jag väl aldrig varit.
Och så var det det här med tålamod gentemot kollegor!!!!!! Det existerar inte hos mig. Jag blir lika arg på mig själv som jag blir irriterad på dom. Varför stör jag mig? Allt handlar om kemi, för det en del av min kollegor gör bryr jag mig inte om medan en av de andra kan göra samma grej o jag blir skitförbannad!! Jag måste lära mig att bortse från sånt här. Jag varken vill eller orkar lägga energi på att irritera mig. Och så gjorde jag det igen alldeles precis nu, skärpning!!!!

Ähh,, jag återkommer :(

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag jobba på Etage ikväll så du hinner nog inte irritera dig på mig Camilla ;)

MommieDearest sa...

Lilla gumman, dig skulle jag aldrig irritera mig på :)