måndag 2 februari 2009

Separationsångest!!!


Det är nu måndag enligt klockan!
Sitter och kollar på min lilla älskling, han sover så djupt. Korven har haft en rolig helg. I lördags var vi först på fotbollsträningen på morgonen, sedan hem för att duscha och äta lunch. Sedan kom en klasskompis, Sebastian, till korven över och lekte och dom var som små ljus :) Dom gick ut den sista halvtimman innan det var dags för Sebastian att gå hem. Korven och jag gick till affären och sedan hem igen, kallt ute! K tog ett bad och jag startade middagen. Sedan tände vi ljus och åt middag bara vi två. Vi bytte om och lade oss i soffan tillsammans med lite lördagsgodis och kollade på körslaget, mysigt.
Söndagen var lite sen på förmiddagen. Vi låg båda o slötittade på tv (jag somnade tom ett tag). Efter lunch ringde Korven till Peter och jag följde med honom dit och lämnade av. Hem igen och ner i tvättstugan. Väl uppe igen var det dags att stryka 2 löpare som ska fram på borden. Vek förra veckans tvätt för den hade liksom blivit kvar :/ Hämtade hem K och det blev lite senare middag än tänkt men det gick bra. Borsta tänderna och sedan var det sängen för K. Han tittade på TinTin och somnade in till den, älsklingen.
Och nu sitter jag här och har separationsångest för morgondagen. Så fort vi vaknar är det ju upp o äta frukost och sedan till skolan. Skillnaden är att det är pappa som har den här veckan!!! Jag kommer att längta så....
Nu ska jag lägga mig ner bredvid och njuta av hans andetag.
Tills nästa gång.....

Inga kommentarer: