fredag 27 februari 2009

Den bästaste, smartaste värstaste grejen!

Måste ju vara just det ni ser, handla en fredagseftermiddag med cykel som färdmedel!!!!
Jag har legat hemma idag... Jag tror mitt illamående berodde mer på min hemlagade mat än magsjuka för jag känner mig bättre, mycket bättre. Det var värre i morse runt 5-halv 6, usch.
Men, bara för att jag kände mig bättre så innebar inte det att jag skulle tycka om den briljanta idén att hämta korven på skolan o cykla till Gränby Centrum för att handla, en FREDAGSEFERMIDDAG!!!!
jävla osmart av mig att det inte var klokt. Först var jag ju tvungen att köpa nya shorts till korven, för fotbollsträningen och sen hittade vi en Snow Boogie board som jag hade lovat korven sedan länge. In på Ica Kvantum och handla, och där var det ju lite folk.......!!!!
Köpte det jag var tvungen att ha, kände att jag inte var helt ok efter tidiga morgonens aktiviteter. Sen var det att packa allt på cykeln och dra den hem. Kunde cykla en liten bit men att gå var säkrast.
Äntligen hemma och nu ska vi njuta av fredagen, så mycket det går.
På återseende :)



Inga kommentarer: