lördag 7 februari 2009

Kvällspigg

Att jag är kvällspigg kan ju vara ngt av ett understatement! Jag har jobbat extra ikväll och kom hem för 30 min sedan. Visserligen sov jag ända fram till, hör och häpna, 19,00!!!! Den enda ångesten som kom utav min djupa sömn var att jag skulle träffa en väldigt kär vän till mig som jag inte har pratat med på jättelänge!!! Jag tog ju åt mig en extra natt i torsdags så då var jag ju lite trött efter att ha somnat runt 10.00 i förmiddags! Hur som helst, Veronica har ju hunnit med att få en söt liten Lisa och fyllt 40 år i december! Uppvaktning var mao på plats!!! Jag får skämmas ett tag till... :/
Idag var vi nästan bara "gamla gardet" som jobbade, förutom lilla söta Johanna. Det var riktigt kul och det gick väldigt bra, då måste man vara nöjd!! I morgon är vi nästan samma gäng som jobbar. Då känns det ok att gå och lämna Anders hemma, han kommer ju i morgon!
Söndagen har vi tänkt att försöka ta oss ut på bio el ngt i den stilen, det var ett tag sedan och det har ju kommit massor med filmer jag vill se.
Nu har jag tänkt att jag ska försöka sova en sväng, det är ju snart dag igen....
På återseende :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte riktigt samma gäng, :( jag blir utbytt mot Fia och får jobba med Ida på etage istället...

MommieDearest sa...

Jamen det var då förjävligt!!!!