onsdag 4 februari 2009

Back in business...

...vilket låter roligare än vad det är. Jag är helt enkelt tillbaka på jobbet :)

Nattpass idag och i morgon, how fun! Jag ska inte klaga på extrapasset jag fick i morgon eftersom jag har tagit ledig på mitt nattpass nästa fredag. Jag har en underbar team-ledare som försöker göra så gott hon kan för att hjälpa alla till det bästa, och oftast lyckas hon. Heder till dig Barbro!

Idag fick jag skapa en blogg till min lilla älskling, korven. Han var lite avis på att lillebror hade en "logg" så han ville ha en egen. Vi får se hur ofta han vill uppdatera den *s* Har nu mailat inloggningsuppgifter osv till pappa, styvmamma och farmor så dom kan hjälpa honom med nya inlägg. Nu ska jag bara övertala Anders också, jag har i förberedande syfte skapat en blogg och han sa idag att han skulle fixa den i helgen, bara att vänta och se :) Han lät inte så jätte-sugen *s*

How ever, nu ska jag glida runt lite på nätet och se om jag hittar ngt jag gillar :)
På återseende,

Inga kommentarer: