onsdag 25 februari 2009

Soffzzznarka..

Näe fyfan, hur trött kan man vara????
Vaknade alldeles nyss i soffan, måste ha slumrat till runt 21.30. Jag som skulle göra en massa saker, jag var ju på G liksom. Hade hunnit med att hänga all jäkla tvätt o vika den torra, dammat och dammsugit sovrummet, korven hade städat sitt rum så där skulle det bara dammsugas, jag hade nästan diskat upp all disk o skulle skura av spisen och diskbänken men det är fan som förgjort!!!!! Jag somnar och vaknar så lägligt att det är för sent att dammsuga, såklart. För jävla slö är vad jag är!!! Nu MÅSTE jag ut o fixa till det som går i köket och lämna dammsugningen till i morgon.
Näe,, nu ska jag ringa o snacka bort några minuter med Anders innan han oxå somnar på soffan, som han för övrigt använder som säng!!!! Dumt att sova i sovrummet ;)

På återseende :)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har ju MYCKET skönare soffa än dig, just det!!

//Chefarnas Chef