söndag 15 februari 2009

Sunday, bloody Sunday!!!

På tal om bästa U2 Anders, så är det nog den!!

Dessutom är det en förbannad söndag. Vaknade med feber och ont i hela kroppen. Jag har bara vart uppe och gett korven frukost och lunch, sedan har jag legat i sängen hela dagen! Jag tycker så synd om honom. Som tur var så är han världsbäst på att roa sig själv, han har byggt Lego nästan hela dagen. Vid 16-16.30 gick vi ner till Ica iaf och handlade. Eftersom vi skulle ha gått på bio egentligen så fick han köpa en film. Han är så snäll o rar och säger att det inte spelar ngn roll, lilla hjärtat.
Jag ska peppra i mig massor med panodil o ibumetin så jag blir snabbt frisk o orkar med jobbet i morgon, vill inte vara hemma!!!!!!
Nu är det dags för ett värmande bad och sedan pyjamas o nedbäddande i soffan, Beck kl 21.00!!!!

På återseende :)

Inga kommentarer: