onsdag 18 februari 2009

Fortfarande sjuk!

Det är inget roligt att vara sjuk!

Jag sover hela dagar och har svårt att somna på natten. Nu måste ngt ske!
Vi ska ju liksom på GE-galan idag (fast jag skriver natten mellan tis-ons) och det vill jag inte missa. Jag får proppa i mig piller om det behövs men dit ska jag!
Anders ligger o sover sött nu, om jag inte visste att han skulle bli arg skulle jag skicka med ett foto *s*

Apropå filmjölk, nu kanske ngn kunnig människa kan råda mig hur det går till att sätta in en besöksräknare på bloggen?? Jag har ju testat en massa ggr men fattar inte hur man gör.

På återseende :)

5 kommentarer:

Johanna sa...

Jag har hela koden här, vet bara inte hur du lägger in den :( Det såg annorlunda ut när jag gjorde min blogg än vet det gör nu.

Gå in på www.easycounter.com och logga in med mittilivet - lösenord camilla. gjorde en åt dig med det hjälpte ju inte när jag inte vet hur man gör sen. Du har i alla fall en kod där, som du ska kunna klistra in så blir det en räknare

Johanna sa...

Haha :) jag fixade ju! Står på facebook <3

Anonym sa...

Jag har inget att skriva faktiskt men vill bara vara med här lite!!! Så du inte glömmer bort mig.... =)

Anonym sa...

HÄR E JAG IGEN!!!!! WIIIIIIII

MommieDearest sa...

Hahahahahahahahaha,, tack söta Johanna, min favorit i intersport-sockor :)
Fia,, hahahahahahaha,, Fia!!!! Du är bara så,, jag kan inte låta bli att skratta. Vi ses i morgon. Puss o kram på er båda :)