torsdag 12 februari 2009

Exporterad blogg!!!

Gud,, dagen började inte så bra. Eller,,, min och korvens dag började bra.
Lite kli på ryggen och pussar i nacken för att väcka honom på bästa sätt, han är så mysig på morgonen. Jag fick upp honom 30 minuter senare, då landade han under täcket i soffan.
Tittade på barnkanalen ett tag innan han åt lite frukost.
Vi packade ihop våra pinaler och skulle ta cyklarna till skolan men tji fick vi!!!
Båda låsen var frysta!!! Trots låsolja så gick fanstygen inte att låsa upp!!! Det var bara att börja traska till skolan och ringa till jobbet och förklara läget. Det var den dåliga starten..

Och bloggen då??? Min tidigare blogg vart den ngt konstigt med. Kan inte förklara men ni ser ju på inlägget innan vad som hände varje gng jag skulle in på bloggen!!! Nu har jag startat en ny och importera men tidigare blogg, som jag då fick exportera :) Ett under att jag lyckades med det....

Nu är det lunchdags, ses senare :)

Inga kommentarer: