måndag 23 februari 2009

Godnatt el godmorgon,,,

,,, vilket du vill, men för mig är det godnatt :)
Jag har suttit och jobbat/läst bloggar/kollat på SvtPlay och haft Oscarsgalan på samtidigt, har inte sett ngt alls egentligen utav galan :(

Jag hittade en länk till en blogg (en 16-årig assyrisk liten flicka som vill leka stor) som inte var direkt intelligent. Jag vill inte att ngn ska fylla på hennes besökarantal så jag låter adressen vara osagd.
Bloggarmammor,, mammor som bloggar är töntiga!!!
Enligt bloggaren så ska vi som är mammor inte ha tid till att blogga. Vi är "verkligen dåliga mammor och jävligt töntiga" som använder våra barn som accessoarer till vår blogg!?! Det är verkligen hur synd om barnen som helst. Vi har heller inte tänkt på att det kanske finns folk därute som inte gillar oss, och som kan ta ut det över våra barn!!!
Please,,,,
Jag förstår inte påhoppet bara,, *s*

Nu är det dags för mig att göra det sista rycket innan jag ska få gå hem och sova.
Senare idag ska jag ju få hämta hem korven, som jag saknat så mkt!! Nu är längtan över.
Det ska bli en hel vecka full av kärlek och mys.

På återseende :)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Haha ! Camilla, du får sluta använda kevin som en accessoar!

8-) vilken jävla tönt :P Snacka om att inte veta vad hon pratar om.

MommieDearest sa...

Ja, jag får visst ta att göra det. Han börjar vilja ha betalt per bild nu så, vad fan.