fredag 13 mars 2009

Så rart..

..att kunna få ha korven bredvid mig i sängen. Han ligger och snusar sött efter att han somnat till svampbob tidigare. Själv så roade jag mig med att titta på Legally Blonde 2, kanonrulle!! tss... Jag vaknade ganska tidigt idag efter at ha jobbat natt, kl 12.35. Låg kvar i sängen 1 timma ca innan jag gav mig och gick upp. Hämtade korven vid 15 och vi cyklade till Gränby C och handlade lite. Kicks till mamma, BR till korven och Kvantum till oss båda :) Och du Anders, jag har inte bara snickrat bort hyllan idag, jag har även bytt ut kolsyretuben!!!!!! Bra kvinna reder sig själv..... :) Nu ska jag ta en sista glutt på kanalerna o se om det är ngt spännande annars så hoppar jag ner och kramas med korven till jag somnar. Ses i morgon.. På återseende :)


Inga kommentarer: