tisdag 24 mars 2009

Weak as I am...


så har jag gått och blivit sjuk, IGEN!!! Det känns som om det var igår jag var sjuk senast. Bara att ladda upp med vitaminer och febernedsättande/smärtstillande.
Lämnade korven på skolan i morse, cyklade i isande och bitande vind! Kom hem och la mig direkt, kollade på SvtPlay fram till 13.30. Anders ringde och väckte mig kl 15 eftersom jag ville vara uppe ett tag innan det var dags att cykla till fritids. I morgon ska korven hem till Linus och leka efter skolan så jag hämtar honom där vid 17-17.30. Annars så har dagen inte bjudit på ngt, el det kanske är så att det är jag som inte bjudit dagen på ngt? Jag hoppas på förbättring...
På återseende :/

2 kommentarer:

Johanna sa...

Igen? =( Hoppas du kryar på dig Camilla!

MommieDearest sa...

Tack söta du. Ja,, igen,, visst e det så man kroknar??