måndag 2 mars 2009

Tell me why???

.. I don´t like Mondays!!!
En grymt bra låt från -79 med The Boomtown Rats. Själva historien bakom låten är ju inte lika rolig som låten är bra, tyvärr. Googla storyn och ladda hem låten om ni inte minns den alt. hört den tidigare :)

Tillbaka till jobbet och ny vecka. Har en väldigt kort vecka så det ska jag väl klara av antar jag. Jobbar därför extra både fredag och lördag för det är jävligt dumt att vila och ta det lugnt, eller bara mysa med Anders. Han får hålla sig hemma el så får han komma ner och ta en drink, el sju!
Här på jobbet är folk griniga över att vi ska betala för Victorias bröllop! Är du sur över det? Tycker du att det känns jobbigt? Nu är det ju inte så att vi får ett inbetalningskort på en viss summa som ska betalas. Det är heller inte så att om vi inte betalar kommer fogden efter oss. Visst kan pengarna användas till annat, till mycket annat. Det stör mig inte så mkt att det tas från skattepengar. Upprörande va? Men jag är inte insatt i vare sig politik el ekonomi, så vad vet jag egentligen??
Grattis Victoria & Daniel!!!

På återseende :)

Inga kommentarer: