onsdag 11 mars 2009

Lill-Lördag!!

Äntligen börjar man se slutet på arbetsveckan.

Det är bara början på veckans 3-e dag men det känns tungt. "Oroligheter" på jobbet dessutom och som fackligt ombud kan det suga en del energi ur en, inte så roligt. Ikväll har vi "kvällsmöte" så vi får väl ventilera en del då.
I morgon är det dags för natt-arbete och det kan vara ganska så avslappnande. Enda kruxet är att korven måste sova hos pappa då :( Som tur var föll det sig så in att nästa vecka är korven ledig från skolan på fredagen och det är bara vikarier där,, då får han vara hemma hos mig. Det är så härligt med en extra dag när det egentligen inte är min vecka, längtan och väntan på "min" vecka är inte lika lång då!
Fr.o.m i morgon bitti få jag sakna Anders ett tag istället. Han har barnen fram till nästa fredag. Är det inte den ena så är det den andra.
Fan,, snart är sommaren här!!!! Det går så jävla fort att man inte hinner med längre. Nyss var det nyår, det har gått 11 veckor redan. Vi har inte planerat ngt för sommaren ännu, bara semesterveckorna i sig. I år tänkte jag vara "cool" och avvakta resor. Ist för att boka en resa så tänkte jag kolla på sista minuten resorna. Korven vill åka i år igen, -men bara INTE till samma ställe mamma! ( dit skulle vi för övrigt åka för att kasta ägg på hotellet tyckte han). Vi får väl se hur det blir med det. Resan alltså,, inte äggen såklart.
Nu ska jag in och läsa Malins "händelselösa blogg om hennes händelselösa liv" som hon kallar det. Dumsnutan...

På återseende :)

Inga kommentarer: