fredag 6 mars 2009

Fredag morgon!!!

Kan det vara bättre än bäst en fredags morgon när man vet att man inte behöver gå upp tidigt igen före Måndag!!



Sitter på jobbet och ska försöka få den här dagen att gå!! Det verkar inte bli några problem då folk är sjuka. Visserligen är det inte direkt ngn kö just nu men man vet aldrig.

Fick sms av Anders nyss, han kom fram hel till jobbet även den här morgonen. Skönt!!

Näe,, som jag befarade,, den här dagen kommer att bli låååååååååååååååååååång!!!

Vissa dagar klickar det helt enkelt inte med kollegorna!! Det är ju självklart lika mycket mitt eget fel som kollegans, det är ALDRIG en´s fel att två träter!! Nu träter vi inte riktigt men,, du hajjar!!

Näe,, nu är det fika så jag återkommer senare.

Nu är även lunchen avklarad och allt känns genast bättre. Inte så lång tid kvar att arbeta. Jag hoppas och hoppas att Anders hinner med det han ska så han kommer och hämtar mig efter jobbet! jag är såååå slö, ändå ska jag jobba extra ikväll, 20.00-04.00!! $$$$

Jag kanske återkommer mer under dagen... om inte annat- På återseende :)

Inga kommentarer: