onsdag 4 mars 2009

Och Anders glömde hela Baltikum!!!!! :-)

Sitter på jobbet och försöker koncentrera mig på tv-n men det ringer för mycket för att det ska gå bra. Jag inser att det är lika bra att lägga ner tittandet och vänta någon timma innan jag kan kolla på SvtPlay.

Idag har det verkligen inte vart så mkt mer än sova och gå till jobbet. Jag cyklade ner till Cissi på Naildesign och fixade till just naglarna. Dom blev såå fina så. Sen cyklade jag ju hem igen och låt mig säga, cykel var ingen hit!!! För er som inte märker det själv kan jag säga att lägg ner idén på att cykla! Det är isiga spår och massa vatten överallt! Jag var helt prickig när jag kom hem, för att inte tala om ont i händer och ben. Jag spände mig så mycket när jag cyklade för att det var så spårigt, det lömska med det hela är att det bara ser ut som om det är slask som ligger men isen leker kurragömma den jäveln!! Nog om vädret...

Nu har det gått 35 minuter sedan jag sa: nog om vädret... En pinsam tystnad har uppstått mellan oss, vi brukar ju inte ha några problem att prata :/ Är det vad vi har kvar, kallprat om vädret???

jag återkommer......

Inga kommentarer: