söndag 22 mars 2009

Nattpass!

Sitter på jobbet under ett nattpass, en lördagnatt!!

Det har varit ganska mycket att göra, så mycket att jag till och med blev förbannad ett tag, det du!

Igår fyllde mamma 61 år. Korven och jag var upp till Gränby centrum och handlade lite sen drog vi vidare till mamma. Vi hann vara där en liten stund innan Syster kom med övriga familjen. Dennis och Ronja har vuxit så otroligt mkt på bara de 3 senaste månaderna. Dennis är väl 20 cm längre än vad jag är och Ronja är snart ikapp mig!! Dom är såååå fina!
Tydligen blev det riktig fest där igår för jag och Anders var förbi mamma och hämtade lådor till hyllan idag och det såg INTE vackert ut,stackars den som ska städa :)

Nu sitter jag här och ska försöka hålla mig vaken. Jag har precis kollat på premiäravsnittet av Robinson på Tv4 Replay,, det verkar bra. Jag älskar ju Robinson :)
Ska nu kasta mig in på grannkanalen, kanal5. Missade Arga snickaren i onsdags så jag ska passa på att se det nu. Sen ska jag fan i mig hem och sova,, hela dagen!!!!! (förutom melllan 15-17, då tvättar jag)

På återseende :)

Inga kommentarer: