söndag 1 mars 2009

Lördag-Söndag!

Tiden går fort när man har roligt sägs det! Tydligen i övrigt också...

Lördag:
Näe, så illa har det inte varit. Jag har haft en jätteskön helg med min underbara lilla korven, grym tur att jag inte blev magsjuk! I lördags drog vi iväg på korvens träning och sen hem för att äta lunch. Sen kom en kompis till K och dom lekte ett tag. Efter att han åkt hem så stack vi iväg till Årsta-skutan och träffade korvens pappa och lillebror. Där åkte vi pulka i 2 timmar, det var kriminellt kallt!!!!
När vi kom hem så började jag med maten medan korven tinade upp lite. Efter en stund kunde han hoppa ner i badet som väntade, han njöt bra där :)
Middagsdags och titta på Postkodmiljonären. Efter det dog vi i soffan och tittade på melodifestivalen. Den här deltävlingen hade ganska många bra bidrag, men det är som vanligt. Skräp i en och flera bättre som ställs mot varandra i en.
Bollocks to Björkman!!!
Sen var väl lördagen slut??

Söndag:
Korven vaknade okristligt tidigt, 05.40!! Jag sa att det var mitt i natten och han somnade väl om en stund. Men strax innan 7 var det slut på friden. Efter han fått frukost runt 8 så lade jag mig ett tag till, vila lite bara...... Men efter ett tag så var det ngn som satt bredvid mig i sängen och spelade dataspel!!! Jag ger upp! Jag ligger kvar o tittar på honom när han spelar entusiastiskt, han är så söt min underbara unge!!!
Efter lunch så ringde korven en kompis, han kom över och lekte. Jag passade på att kolla 5-milen som inte gick ngt vidare. Efter det så plockade jag undan lite i köket och kollade på SvtPlay. Ungarna fikade lite, ja, jag fixade det såklart *s*
Efter att J´s pappa hämtat honom så badade jag min unge och vi åt middag. Kollade lite på tv tillsammans och sen spelade han på datorn ett tag innan det var dags att sova. Det tog inte många minuter innan han somnade.
Nu har jag haft ett par timmars "egen-tid" och känner att jag fått nog, dags att bädda ner sig. Men jag återkommer väl i morgon...

På återseende :)

PS: Jag vill också ha choklad, och jag äääääääääääääääälskar Fia!!! :)

Inga kommentarer: