fredag 13 mars 2009

Gäsp!!

Nu är jag så trött att jag inte riktigt vet hur jag ska hålla mig vaken längre!!

Sitter på jobbet under ett nattpass, går av om 3.5 timmar. jag försöker kolla på web-tv på alla möjliga olika kanaler för att hålla mig vaken men det funkar inget bra. Nu ska jag resa på mig o hämta lite kaffe och samtidigt passa på att gå några längder här inne för att om möjligt bli lite pigg.
Nu har jag gått några längder, druckit ytterligare 2 stora glas kaffe och tittat på SvtPlay. Jag är skakig i kroppen av allt koffein, trött och torr i ögonen. Det var lääänge sedan jag kände att det var så skönt att gå av en natt som den här morgonen, kl har nu hunnit bli 06.33!! Jag har hunnit med att agera väckarklocka åt Anders och fått prata en väldig snabbis med Isabelle. Hon ville berätta om sin hamster och jag var så dum som frågade henne om hon skulle ge hamstern frukost innan hon hann med att säga ngt. Lite förvånad och besviken blev hon eftersom hon mer eller minre blev snuvad på att berätta en nyhet, -visste du redan det?? :/ Dumma Camilla!!!

Nu ska jag packa ihop mina pinaler och ta en, just det, Taxi hem. Jag är för trött för något annat!

På återseende :)

1 kommentar:

Le Tech sa...

äsch, hon blev glad för att få prata med dig älskling! :)