tisdag 17 mars 2009

Tisdag, veckans första dag!!

Eftersom jag var hemma med huuukt barn igår så är det veckans första dag för mig. Det känns skönt med tanke på att jag är ledig på fredag också. Sitter och är lite halvsliten på jobbet. Trött framförallt.
Jag var ju och solade igår, 20 minuter och det känns som den gången jag somnade på stranden 1-a dagen när jag var på Kos.... tänk dig själv!! (nu överdrev jag, bara lite, men det känns nästan likadant)
Ska försöka hinna in med en uppdatering innan jag somnar ikväll...

På återseende :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att jag missar din vackra solbränna.
För mig blev det Tisdag, veckans sista dag (eller i alla fall onsdag morgon)! Vi får ses nästa vecka istället!
Puss & kram!

Le Tech sa...

haha, ironiskt nog somnade jag också första dagen på stranden när jag åkte till kos, 1994, jag kan lätt säga att jag vart lila i huden.... AAAJJJJJ
; )

MommieDearest sa...

malin, jag kan knappt bärga mig!!!!

Anders, vad är det med kos? vi ska aldrig åka dit tillsammans *s*