torsdag 26 mars 2009

Torsdag...

.. och jag är fortfarande sjuk!

Cyklade som vanligt med korven till skolan och sen hem till soffan. Vi hade en liten fajt i morse och det gjorde att jag blev lite låg. Har varit det hela dagen och det lär väl inte gå över heller. Sen hjälper det inte till att jag redan var lite låg över en annan grej.

Nu har vi iallfall hjälpts åt att städa lite i hans rum, vi är inte klara ännu eftersom det är paus för bollibompa. Jag orkar inte hålla på så mkt heller så det passar mig alldeles utmärkt med pauser då och då.

I morgon är det dags för småglins-disco :) Det ska bli spännande att se hur det kommer att gå. Nu ska jag kasta mig i badet för att senare landa i soffan, ja jävlar.....

På återseende :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Dags att bli frisk snart tycker jag.